Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on sie 12, 2017 in Internet, Reklama offline |

Zalety marketingu rekomendacji konsumenckich

Na rynku obserwowane są w ostatnim czasie działania, które znane są pod hasłem marketing rekomendacji konsumenckich. Jest to działanie z zakresu marketingu, które ma za zadanie wywołać serię rekomendacji produktów bądź usług wśród konsumentów. Rekomendacja ta ma zostać poprzedzona wcześniej przez bezpośrednie doświadczenie z danym produktem bądź usługą.

 

Podstawą do realizacji takiego rodzaju marketingu są wszelkiego rodzaju kampanie, w których dostarcza się pewnemu gronu osób te produkty bądź usługi. Osoby te mają za zadanie przetestowanie tych usług lub produktów i udzielenia rekomendacji. Marketing rekomendacji konsumenckich jest formą działań marketingu szeptanego. Słynną firmą zajmującą się marketingiem rekomendacji konsumenckich jest streetcom. Opiera ona swój plan działania na rekomendacjach blisko 300 000 konsumentów, którzy zajmują się testowaniem przeróżnych produktów. Kontakt pomiędzy firmą a konsumentami odbywa się osobiście lub przez internet. Konsumenci również czerpią korzyści z takiej współpracy, ponieważ otrzymują oni pełnowartościowe produkty dla swojego użytku.