Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Marketing treści w stolicy
W dzisiejszej dobie internetu, mało kto poszukuje wiedzy w książkach. Kiedyś miejscem bazy informacji były biblioteki. Dzisiaj książki już tracą na wartościach, ponieważ internet jest dużo szybszym
SEM- marketing na miarę reklamy
SEM, co to takiego?
Marketing jest obecny we wszystkich wyszukiwarkach internetowych to inaczej (Search Engine Marketing-SEM). Obecnie jeden z popularniejszych sposobów dotarcia do klientów
Kto jest odpowiedzialny za prowadzenie firmowego Facebooka
Popularność największego na świecie portalu społecznościowego jakim jest Facebook sprawiła, że został on narzędziem wielu strategii marketingowych. Wiele przedsiębiorstw
Pozycjonowania stron www w Kielcach
Stworzyłeś swoją własną stronę internetową? Jednak narzekasz na małą ilość osób odwiedzających twoją stronę internetową i korzystających z usług twojej strony internetowej? Prawdopodobnie
Sprzedaż.
W dzisiejszych czasach w naszym społeczeństwie panuje ogromny konsumpcjonizm. Coraz więcej kupujemy i niestety większość z zakupionych przedmiotów nie jest nam do końca potrzebnych. Często pochopnie podejmujemy
Projektowanie i obsługa sklepów internetowych - Bydgoszcz
Prowadzenie firmy może dzisiaj wyglądać zupełnie inaczej, niż jeszcze kilka lat temu. Zwłaszcza, gdy np. importujemy i sprzedajemy towary. Dzisiaj nie są już potrzebne
Linkowanie zaplecza. Zaplecze w seo i jego wartość - co to jest zaplecze?
Zarządzanie firmą wcale nie jest tak proste, jak to na pozór się wydaje, o czym dość szybko przekonuje się każdy przedsiębiorca. Przede wszystkim

Posted by on Sie 12, 2017 in Internet, Reklama offline |

Zalety marketingu rekomendacji konsumenckich

Zalety marketingu rekomendacji konsumenckich

Na rynku obserwowane są w ostatnim czasie działania, które znane są pod hasłem marketing rekomendacji konsumenckich. Jest to działanie z zakresu marketingu, które ma za zadanie wywołać serię rekomendacji produktów bądź usług wśród konsumentów. Rekomendacja ta ma zostać poprzedzona wcześniej przez bezpośrednie doświadczenie z danym produktem bądź usługą.

 

Podstawą do realizacji takiego rodzaju marketingu są wszelkiego rodzaju kampanie, w których dostarcza się pewnemu gronu osób te produkty bądź usługi. Osoby te mają za zadanie przetestowanie tych usług lub produktów i udzielenia rekomendacji. Marketing rekomendacji konsumenckich jest formą działań marketingu szeptanego. Słynną firmą zajmującą się marketingiem rekomendacji konsumenckich jest streetcom. Opiera ona swój plan działania na rekomendacjach blisko 300 000 konsumentów, którzy zajmują się testowaniem przeróżnych produktów. Kontakt pomiędzy firmą a konsumentami odbywa się osobiście lub przez internet. Konsumenci również czerpią korzyści z takiej współpracy, ponieważ otrzymują oni pełnowartościowe produkty dla swojego użytku.