Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Systemy pozycjonowania - o co chodzi?
Im wyżej dana strona znajduje się w rankingu wyszukiwarek, tym lepiej dla jej właściciela. Statystyki wskazują na to, że dwie trzecie internautów poszukujących informacji na konkretny
Poradnik dla początkujących informatyków
Każdy użytkownik komputera osobistego kiedyś będzie musiał zadać sobie pytanie: Jak sprawdzić moje IP?

 

 
Sprawdzenie swojego IP w systemie Windows jest bananie
Kreowanie marki
Warszawa jest ogromnym miastem, gdzie mieszczą się placówki przeróżnych firm. Nie każde miasto ma tak duży zakres różnorodności pracy. Warszawa jest aż tym przesycona. Można tam znaleźć takie oferty pracy
Sprzedaż.
W dzisiejszych czasach w naszym społeczeństwie panuje ogromny konsumpcjonizm. Coraz więcej kupujemy i niestety większość z zakupionych przedmiotów nie jest nam do końca potrzebnych. Często pochopnie podejmujemy
Portal dla mieszkańców miasta.
Mieszkamy w jednym mieście, ale się nie znamy
Dużym problemem większych miast jest fakt, iż ludzie w nich mieszkający nie znają się. Każdy żyje swoim własnym życiem, a ze względu na liczbę
Responsywne strony internetowe - Gdańsk
Internet to miejsce, gdzie każdy może znaleźć dla siebie przestrzeń. Niektórym wystarczą portale internetowe, gdzie mogą założyć konta do kontaktu ze znajomymi i współpracownikami.
Jak znaleźć dobry sklep z częściami do aut?
Wysokiej jakości sklep motoryzacyjny to taki, który nie tylko ma atrakcyjne ceny części zamiennych, ale również oferuje klientom, między innymi bezpieczną i szybką dostawę.

Posted by on Sie 12, 2017 in Internet, Reklama offline |

Zalety marketingu rekomendacji konsumenckich

Zalety marketingu rekomendacji konsumenckich

Na rynku obserwowane są w ostatnim czasie działania, które znane są pod hasłem marketing rekomendacji konsumenckich. Jest to działanie z zakresu marketingu, które ma za zadanie wywołać serię rekomendacji produktów bądź usług wśród konsumentów. Rekomendacja ta ma zostać poprzedzona wcześniej przez bezpośrednie doświadczenie z danym produktem bądź usługą.

 

Podstawą do realizacji takiego rodzaju marketingu są wszelkiego rodzaju kampanie, w których dostarcza się pewnemu gronu osób te produkty bądź usługi. Osoby te mają za zadanie przetestowanie tych usług lub produktów i udzielenia rekomendacji. Marketing rekomendacji konsumenckich jest formą działań marketingu szeptanego. Słynną firmą zajmującą się marketingiem rekomendacji konsumenckich jest streetcom. Opiera ona swój plan działania na rekomendacjach blisko 300 000 konsumentów, którzy zajmują się testowaniem przeróżnych produktów. Kontakt pomiędzy firmą a konsumentami odbywa się osobiście lub przez internet. Konsumenci również czerpią korzyści z takiej współpracy, ponieważ otrzymują oni pełnowartościowe produkty dla swojego użytku.