Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lut 8, 2020 in Internet |

SEM- marketing na miarę reklamy

SEM, co to takiego?

Marketing jest obecny we wszystkich wyszukiwarkach internetowych to inaczej (Search Engine Marketing-SEM). Obecnie jeden z popularniejszych sposobów dotarcia do klientów własnej firmy. SEM daje dużo możliwość zaprezentowania oferty własnej firmy. Obok wyników wyszukiwania po określonych słowach kluczowych, czyli inaczej frazach słownych, Dzięki czemu można swoją ofertę lepiej dopasować oraz docierać do zawężonej grupy docelowej.

Na czym polega działanie SEM?

Trzy (3) kroki w działaniu SEM projekt na dobry start:

Krok 1
Definicja grupę docelową, odbiorców, należy określić słowa kluczowe, które powinny się w projekcie znaleźć. Przykładowo mogą być to poszukiwane, jakie frazy będą najodpowiedniejsze w użyciu przez nas informacji i zawarciu ich w przekazie publicznym.

Krok 2
Przygotowanie: reklam tekstowych, graficzne odpowiednie dla poszczególnych słów kluczowych i całego contentu, np. tematyki strony. Będą one wyświetlane w wyszukiwarkach, obok wyników wyszukiwania po wpisaniu słów kluczowych w pasek wyszukaj przeglądarki, np. pasek adresu.

Krok 3
Monitorowanie oraz raportowanie bieżącego statusu, oraz działań, dot. efektywności kampanii- z bieżącą zmodyfikowałem jej parametrów, tak, aby Twoje reklamy docierały do potencjalnych klientów, grona zadowolonych odbiorców. Później następuje przygotowanie: dokładnych raportów podsumowujących aktualny stan budżetu kampanii, wraz z jej wskaźników.

Podsumowując SEM i SEO są dzisiaj nieodłączne dziedziny w Internecie, wzajemnie przeplatające się ze sobą
Warto je trochę zgłębić samemu oraz przyjrzeć się im nieco z grubsza, bliżej przyjrzeć.